Barnens önskelista

(Bilder från BR Leksaker)
 
Såhär såg önskelistan till mina små hjärtan ut! Det blir dock lite annorlunda, nämligen loppisfyndat Duplo Lego till lillkillen och mina gamla Barbie till prinsessan. Lillebror är så liten än att han inte förstår det här med jul och klappar, men jag hoppas storasyster blir glad trots att det inte blir så många stora och fina paket. Har iallafall kunnat fixa en paketkalender åt henne och ska försöka få tid att virka något lekbart till henne. Sedan har vi ju tack och lov underbar familj och fantastiska vänner som ger klappar till våra små!

Det svårt det där med julklappar. Jag vill helst undvika en materiell pakethets, men givetvis vill jag att barnen ska få en fin, mysig och minnesvärd julafton. Hade jag kunnat svinga ett trollspö hade jag köpt ytterligare ett par paket till mina små men, men...vi får se!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0