Vintertid

 
Tiden springer iväg, trots att vi precis fått en timme extra. Jag får ingenting gjort men det är ju så det är när man är i en bebisbubbla.

Lillebror äter mer än vad han behöver och idag har jag börjat testa med napp. Hittills går det inte särskilt bra men jag fortsätter försöka ett tag till. Storasyster blev tokförkyld i helgen och har ledigt från förskolan. Med sömnen blir det sådär nu när en vill amma cirka var tredje timma och en vaknar i en hostattack en gång per natt.

Nästa vecka blir det i alla fall ett litet avbrott i vardagen. Två dygn i Stockholm med kompistid, lyxmiddag och hotellövernattning! Inte för att jag kommer kunna sova mycket mer för det, men åh vad mysigt och trevligt det ska bli!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0