Röda mattan

 

När dottern fått sitt och mamman sitt är det dags för hemmet att få sig en liten uppdatering! Första bästa helg jag kan, ska jag åka till Ikea för att köpa en mysig matta att ha framför soffan i vardagsrummet. Lilla A har trillat ner från soffan två gånger när hon somnat där, skulle det hända igen blir fallet mindre stenhårt. Den kommer iallafall vara perfekt för henne att leka på och för lillebror att ligga på senare. (Iallafall om han blir mer förtjust i t.ex. babygymmet än sin syster som bara ville vara i famnen när hon var liten).

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer
2014-09-11 @ 20:32:08
URL: http://blogg.loppi.se/mamabeatrice

Tack snälla du :)
Jag ska fira min dag genom att äta prinsesstårta samtidigt som jag kollar på Hela Sverige Bakar :) Passar på när grabbarna är på hockey och Jennifer sover ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0