Ny skötväska

 
Till storasyster hade jag en beige Magnificent Leatherette från Willvin. En rymlig skötväska med många praktiska fack och flera tillbehör som ingick (skötunderlägg, blöj-/klädpåse i nylon, flaskhållare och zipbag).

Nu har jag skaffat en grå Duo Signature från Skip Hop som jag kommer använda till lillebror. Den faller mig mer i smaken vad gäller storlek och design. Bara en skötmadrass ingår, men det är också det enda jag har använt av tillbehören som kom med Willvins skötväska.

Jag är supernöjd! Mycket annat ärvs från storasyster men jag hoppas att det kommer bli färre och färre saker med tiden. Jag skulle gärna ha en ny vagn också t.ex. men kanske kan det bli verklighet om några månader när lillebror kan sitta själv.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0