8 augusti

 
Imorgon kör vi hem till huset och jag har nu haft två dagar med en del fixande på schemat. Inte helt lätt att matcha det med att ta det easy för lillebrors skull.
 
● Tvätta, tvätta, tvätta...
Min bror med familj har varit här lördagkväll till torsdagmorgon. Det betyder många lakan plus handdukar och en del kläder som behöver tvättas.

● Städa
Ett vanligt veckostäd med dammsugning, moppning och städ av toalett.
 
● Packa
 
● Vanliga dagssysslor
Vi äter vanligtvis två lagade mål mat om dagen. Det och disken, då vi inte har någon diskmaskin, tar även det sin lilla tid och kraft. (Fast igår blev det McDonalds istället på kvällen!)

● Lekparken
Jag tar med mig dotter och hund till lekparken varje dag för ett par timmars rastning.
Det tar en halvtimme för mig att gå till parken enkel väg. Något som kan vara bra vardagsträning men jag känner väldigt väl att det är en kraftansträngning för kroppen när det är 34 grader varmt och jag är i sjunde månaden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0