Pysselkvällar


I måndags fick vi ett stort paket med posten. Presenter till storasyster, bok till lillebror och pysselmaterial! Jag är hopplöst dålig på att fotografera men många fina kort har blivit gjorda. För ikväll har jag klippt ut ägg i kartong som lilla A ska få dekorera med glitterlim och fjädrar. En annan idé jag har är att göra färgglada kycklingar av tomma toarullar.

Både jag och lilla A älskar att pyssla så kvällarna den här veckan har varit supermysiga! Vissa saker jag gör med henne är inget som vi kommer spara men vi har t.ex. redan skickat ett födelsedagskort till gammelfarmor.

Jag tror att vi får önska oss pärlor, paljetter, pennor, pompombollar, piprensare och annat pyssel när vi fyller år i juni. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0